marți, 18 noiembrie 2014

Sa ne destindem!




Cateva bancuri pentru o zi mai frumoasa!







1.  O femeie la cumparaturi intr-un aprozar:
- Aveti portocale?
- Da!
-Imi puteti pune un kilogram...dar va rog sa mi le impachetati separat.
Vanzatoarea se conformeaza...iar intre timp femeia se mai uita prin magazin.
- Acolo ce aveti? intreaba femeia
- Kiwi...spune vanzatoarea.
- Imi puteti pune jumatate de kilogram...dar va rog sa mi le impachetati separat.
Vanzatoarea din nou ii face pe plac femeii...iar femeia se mai uita pe rafturi. Femeia intreaba din nou.
- Dar acolo, alea albe ce sunt?
Vanzatoarea raspunde ofensata:
Orez...si nu e de vanzare!

2. Capitanul de pe Titanic ii strange pe pasageri si le spune:
- Am doua vesti pentru dumneavoastra: una rea si una buna. Pe care o vreti prima?
- Pe cea rea.
- In doua ore, vaporul se va rupe in doua si se va scufunda.
- Si cea buna?
- Vom lua 11 Oscar-uri.

3. Un negru ajunge in Ceruri, ingrijorat ca nu va fi primit din cauza rasismului. Sf Petru il intreaba:
- numele?
- Leonardo DiCaprio.
Neincrezator, Sf Petru mai intreaba odata:
- numele?
- Leonardo DiCaprio.
Atunci Sf Petru il suna pe Dumnezeu si-i spune:
- Doamne, lamureste-m si mie o dilema: Titanicul s-a scufundat sau a ars?

4. - Chelner, e o musca in supa mea!
- Domnule, la pretul asta credeti ca puteam pune Sharon Stone?

5. Doi beţivi vor să se lase de băut şi nu ştiu cum să facă. Unul dintre ei zice:
- Ştiu cum să ne lăsăm de băut. Fii atent, mai avem o sticlă de vin. Tu o ascunzi la spate şi eu trebuie să ghicesc în ce mână este. Dacă ghicesc, o bem şi pe-asta, dacă nu... ne lăsăm, ce să mai!
Zis şi făcut. Celălalt ascunde sticla.
- Gata. Eşti pregătit?
Zi-mi!
- Păi... e în stânga.
- Măi, nu te pripi...

6. -Ce fel de restaurant e asta? Supa nu mai este, tocanita nu mai este, salata nu mai este. Adu-mi, te rog, paltonul.
- Nici paltonul nu mai este!

7. Intra nevasta-mea aseara in bucatarie si incepe sa zbiere:
- Ce naiba ai facut, Costele??... De ce ai aruncat mancarea la cos?!
- Pentru ca nu-mi place, nevasta! i-am raspuns.
- Pai si trebuia s-o arunci la cos?!... Poate o manca altcineva, ca suntem atatea guri in casa!... Si mai inchide dracu' televizorul ala, fit-ar Masterchefu' al naibii sa-ti fie, ca numai de-acolo ai prins naravu' asta!

8. Mi-am propus sa nu fac nimic astazi :
☑ Misiune îndeplinită

9. Într-un salon de frumusețe:
- Făceți-mi manichiura ca la Britney Spers, coafura ca a Angelinei Jolie și pedichiura ca la Naomi Campbell.
- Dar fața o lăsăm a lui Gerard Depardieu??

10. Am stiut intotdeauna ca nu eu am fost copilul preferat in familia mea, dar nu e asta problema.
Ceea ce ma enerveaza cel mai tare e ca am fost singur la parinti.

Pana data viitoare, v-am pupat :*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii