miercuri, 19 noiembrie 2014






Undeva între două lupte





îmi pun casca pe suflet
gloanțele tale nu îl mai pot atinge
el e tot ce contează atunci când carnea refuză să te asculte
mă pregătesc de luptă cu mâinile goale
voi cuceri imperiul tău de lut
cu mâinile goale voi frământa liniștea
îi voi da o formă și un conținut
poate chiar forma chipului tău
atât cât mi-l amintesc
am pierdut și ultima poză cu noi
undeva între două lupte
pe frontul de est
o amnezie acută de tine mă bântuie
precum și o răceală în oase
am uitat cine ești
-sentimente pierdute și reumatism -
soldatul acesta privește în gol spre linia inamică
singurul loc de unde poate veni salvarea sau pieirea
spectrul tău domină orizontul
umbra ta îmi întunecă ziua
după război îmi număr efectivele în oglindă
constat cu stupoare numărul doi
care vine de la mine și tine

de la noi