sâmbătă, 14 martie 2015

Noi reduceri pe Sheinside!








Soarele ne bate in fereastra, 







                 Buna ziua dragilor, cei de la Sheinside, ne-au pregatit noi reduceri valabile pana la data de 19 martie in functie de valoarea comenzii, asa ca trebuie sa va grabiti. Astfel daca valoarea comenzii este de minim 59$ veti primi o reducere de 33% din valoarea comenzii daca introduceti codul hush33, iar daca valoarea comenzii este de minim 109$ veti primi o reducere de 35% din valoarea comenzii daca introduceti codul hush35. Dar sa va arat ce mi-am ales eu din aceasta campanie:

1. Wine Red Sleeveless Pleated Maxi Dress


                     Aceasta rochie lunga este perfecta atat pentru o seara cu prietenii dar si pentru o seara mai speciala cu persoana iubita.

2. Blue Bleached Strapless Slim Denim Vest


              Un top din blug care cu siguranta va atrage multe priviri, se asorteaza perfect cu o pereche de platforme si pantaloni casual.

3. Blue Spaghetti Strap Leopard Maxi Dress


                     O rochie cu adevarat lejera, model pe care il gasiti disponibil in doua culori, aceasta rochie este perfecta pentru zilele calduroase de vara.

4. White V Neck Lipstick Print Chiffon Blouse


                       Si o camasa care cu siguranta iti va insenina ziua, aceasta bluuza este din bumbac, am  in garderoba mea o bluza in acest gen deci pot sa va spun ca este buna calitativ.


Shoo...Be Hush-hush!

Spend $59  Take 33% OFF for everything! Code:hush33

Spend $109 Take 35% OFF for everything! Code:hush35

Ends:Mar/19 here: Spring Must-Haves Sale!


Sper ca v-am trezit interesul legat de cei de la Sheinside, insa pana data viitoare va trimit multe imbratisari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii