vineri, 20 martie 2015

Problema sifonierului prea mic!






Cum sa faci mai mult spatiu in garderoba ta, 






                   Buna ziua dragilor, nu stiu cum stati voi in privinta acestei probleme insa mie imi da mari batai de cap, ba chiar am ajuns sa imi tin hainele in saci pentru ca nu mai au loc in actualul sifonier, tocmai de aceea ma bate gandul sa imi achizitionez unul nou. Insa cum era de asteptat apare si problema spatiului din casa, asa ca nu stiu unde as mai putea sa amplasez un nou sifonier. In final am ajuns la concluzia ca cel mai bine ar fi sa renunt la actualul sifonier care este destul de mic ca dimensiuni si sa imi achizitionez un nou sifonier mai mare si mult mai incapator.


               Cum aceasta problema o consideram ca fiind rezolvata, trebuie sa invatam sa ne bucuram de noul spatiu pentru garderoba noastra la adevarata sa valoare. Astfel trebuie sa stabilim cateva reguli pentru pastrarea ordinii in sifonierul nostru:
  • primul pas consta in renuntarea la hainele vechi sau care pur si simplu nu te mai avantajeaza spre un orfelinat sau familii fara posibilitati;
  • moda se schimba constant asa ca nu te astepta sa ai o tinuta de invidiat puratnd haine pe care le ai de 5 ani chiar daca tu te simti bine in ele;
  • aranjeaza hainele de pe umerase dupa categorie si culoare, astfel nu amesteca tricourile cu camasile sau bluzele tale;
  • tinutele pentru ocazii speciale, sau mai pe scurt rochiile tale favorite la care nu ai renunta in veci, cred ca este cazul sa o faci pentru ca moda nu asteapta pe nimeni, plus ca donand faci o fapta buna;
  • alege acelasi tip de umerase in tot sifonierul (plastic, lemn sau sarma), eu le prefer pe cele din lemn pentru ca sunt cele mai rezistente in timp;
  • ordoneaza hainele impaturite, cred ca majoritatea dintre voi stiti ca de preferat este sa asezati la fundul teancului hainele mai grele si pe cele mai usoare deasupra;
  • cand aduci hainele proaspat spalate si uscate in sifonier, nu le arunca cum doresti, aranjeaza-le ca si pana acum dupa model si culoare;
  • accesoriile le vei depozita pe toate intr-un anumit loc, astfel posetele, curelele, esarfele si alte accesorii vor sta foarte bine si le vei vedea imediat daca nu le arunci la intamplare;
  • hainele mai valoroase le poti proteja cu saci de panza astfel: costumele elegante, rochiile de gala, hainele de piele care au tendinta sa se usuce si sa crape le poti tine in saci de panza;
  • daca nu ai sertare, amplaseaza in sifonierul tau mici cutii sau cosulete in care vei depozita aceesoriile si hainele pe care nu poti sa le agati pe umerase cum ar fi sosetele, palariile sau dresurile;
  • incaltamintea cel mai bine se pastreaza in cutiile originale ale pantofilor, astfel vei reusi rapid sa iti gasesti modelul ales.
                     Pentru ca am stabilit cum sa ne aranjam garderoba trebuie sa ne alegem si un nou sifonier, un model de calitate de care sa ne bucuram multi ani, motiv pentru care ii recomand pe cei de la Domafon, despre care v-am mai vorbit si in postarile trecute, dar sa vedem ce modele de sifoniere am ales pentru astazi. 



Este un sifonier incapator, care ne va ajuta sa nu ne mai plangem de spatiul mult prea mic.









                  Dragilor acestea au fost modelele de sifonier care m-au atras la cei de la Domafon, de asemenea aveti posibilitatea sa va alegeti modelul preferat dintr-o gama mai mare de produse. Modelul meu preferat este Tropica pentru ca imi rezolva cea mai mare problema, aceea a lipsei spatiului pentru depozitare, insa nici la celelalte modele nu as renunta. Dupa cum observati acestia vand produse care atrag prin nou in materie de mobilier.


Sper ca v-am trezit interesul legat de cei de la Domafon, insa pana data viitoare va trimit multe imbratisari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii