miercuri, 28 ianuarie 2015

Ce reguli trebuie sa respecti pentru casa ta!








Regulile de baza pentru amenajarea sufrageriei, 






                    Buna ziua dragilor, de multe ori m-am intrebat cum sa imi "aranjez" apartamentul, in functie de ultimele tendinte sau in functie de gustul meu? Imi place sa citesc reviste gen "Casa mea", reviste de unde sa aflu cum trebuie sa imi amenajez interiorul si cum pot sa ma joc intr-un mod placut cu tot felul culori. Insa niciodata nu am reusit sa ma bucur de un apartament ca "in reviste", presupun ca nu detin suficienta abilitate pentru amenajarea acestuia.
                    Astazi as vrea sa va prezint mobilierul pentru sufragerie, urmand ca intr-o postare urmatoare sa va prezint si mobilierul pentru dormitorul ideal. Pentru inceput o sa va prezint cateva sfaturi pe care le-am regasit in revistele pentru casa noastra, sfaturi pe care mi le-am notat intr-o agenda:

Iata cateva REGULI DE BAZA pentru sufragerie, pe care trebuie sa le respectati:

  • aveti grija sa nu existe toalete cu usa spre sufragerie, sau care sa aiba un perete comun cu aceasta. Daca exista o astfel de toaleta in casa, tineti-i in permanenta usa inchisa, pentru ca ea va emana o energie nociva;
  • nu mancati direct dedesubtul unei toalete aflate la etajul superior. Daca aceasta se afla deasupra mesei voastre, va va aduce un ghinion enorm;
  • mesele octogonale si cele rotunde sunt foarte bune, insa si cele patrate sau dreptunghiulare sunt acceptabile. Totusi, daca aveti o masa de sufragerie dreptunghiulara, nimeni nu trebuie sa stea pe colt. Nu trebuie sa mancati niciodata cu un colt indreptat catre stomacul vostru, pentru ca acest lucru va poate provoca boli;
  • asezati sufrageria cat mai spre centrul locuintei, care este inima casei. Daca luati masa prea aproape de usa principala, averea va avea tendinta sa curga inspre afara;
  • sufrageria trebuie sa fie cat mai spatioasa si ideal este ca in aceasta camera sa existe un perete solid, asezat in spatele scaunului pe care sta fie tatal, fie mama.
  • sufrageriile ce reprezinta o parte din living sunt si ele foarte bune, pentru ca astfel este amplificata senzatia de spatiu.
  • bucatariile asezate langa sufragerie trebuie sa fie la acelasi nivel cu ea sau sub nivelul acesteia.
  • incercati sa nu aveti in sufragerie colturi proeminente sau grinzi deasupra capului. Faptul de a fi loviti de „sageti otravitoare“ in timp ce mancati va poate provoca boli grave. Puteti combate muchiile ascutite, stalpii patraţi sau grinzile mascand muchiile cu plante, agaţand un cristal fatetat de tavan, direct deasupra muchiei, sau atarnand acolo nişte clopotei de vant.
  • daca exista privelisti dezagreabile, puneti perdele sau jaluzele la ferestre.
  • protejati sufrageria de lumina prea puternica a soarelui la apus.
Acum ca stim aceste reguli de baza, zic sa va arat cum vad eu sufrageria perfecta:

                    O canapea care sa se incadreze atat ca marime cu dimensiunea sufrageriei voastre dar si din punct de vedere al culorii si al calitatii pe care o are, asa ca eu va recomand:

1. Mobilier pentru living “Prima” de la Domafon. Modulul cu doua locuri poate fi dotat si cu un mecanism extensibil stabil, care usor il transforma intr-un pat confortabil de doua persoane. Sezutul de la fotoliu se ridica, permitandu-va sa folositi spatiul de sub el ca lada. Husele pernelor de sezut si spatar se pot da jos, permitandu-va sa le spalati.







3. Draperii intr-o culoare asemanatoare cu mobilierul ales




4. Masa rotunda Marco : Masa rotunda din fier forjat


Dimensiuni:
800 x 740 / 940 x 740 mm (D x H)
Accesorii:
Blat din sticla
Dimensiuni: 1100 / 1200 / 1300 mm (D)


                    Dragilor acestea au fost propunerile mele pentru sufrageria perfecta din punctul meu de vedere, cum vi se par alegerile mele, ati opta pentru acest mobilier? De asemenea ce alt mobilier credeti ca ar trebui sa adaugam pe lista noastra?



Sper ca v-am trezit interesul legat de cei de la Domafon, insa pana data viitoare va trimit multe imbratisari!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii