vineri, 9 ianuarie 2015

Cum sa iti alegi canapeaua!







Mobila din sufragerie,






              Buna ziua dragilor, pentru ca locul unde ne simtim cel mai bine este propria casa, ne dorim sa avem parte de liniste si de relaxare in acelasi timp langa cei dragi. Dar cum putem sa obtinem aceste lucruri daca nu achizitionad mobila care ni se potriveste caracterului nostru. 
               Astfel astazi am ales sa va prezint cateva produse care mi se potrivesc perfect pentru ca imi garanteaza atat calitate cat si un aspect de invidiat. Este vorba despre canapelele LUX de la DOMAFON.  Am ales aceste canepele pentru ca sunt interesata doar de produse deosebite fata de celelalte produse asemanatoare de pe piata noastra. Probabil ca multi dintre voi tindeti in prima faza sa alegeti produse mai ieftine, insa exista mari sanse ca noua mobila in loc de relaxare sa va aduca doar probleme. Atunci cand iti alegi mobila in primul rand trebuie sa ai garantia calitatii acesteia, va recomand sa intrebati din ce materiale este realizata si bineinteles ce garantie primiti in momentul achizitionarii.
              In privinta frecventei duratei cu care eram nevoita sa imi schimb mobila din casa, cele mai mari probleme de pana acum le-am avut in privinta canapelelor. Astfel in sufragerie initial am avut un coltar din material gen plus, care dupa nici un an am fost nevoita sa il schimb, apoi am achizitionat o canapea din imitatie piele (piele pe care am fost nevoita sa o schimb dupa nici 6 luni), iar acum pentru ca ma bucur de o sufragerie destul de mare am doua canapele, pe care de aceasta data am ales sa le achizitionez tinand cont de calitatea lor si nu de pret.
            Printre canapelele care m-au surprins atat prin design cat si prin calitate de la cei de la Domafon, pot sa enumar: canapeaua clasica "Laguna", canapeaua de dormit pentru living "Twist" si canapeaua de lux "VIP".


1. Canapeaua clasica "Laguna"

   
              Canapea clasica  formata dintr-un numar mare de module, cu posibilitatea de configuratii numeroase pentru formarea unei canapele coltar.  Se combina cu succes cu mobila clasica din lemn masiv, dar si cu materiale contemporane ca de exemplu placi laminate, sticla, aluminiu, crom etc.
            Canapeaua poate fi fabricata din piele sau damasc. Scaunele modelului “Laguna” sunt fabricate din dunaprena preformata cu elasticitate inalta invelita intr-un strat de vata de silicon. Umplutura tuturor pernelor este din vata de silicon care ofera senzatie catifelata si garanteaza revenirea formei. Vata de silicon este antiacariana, nu contine substante toxice si nu provoaca reactii alergice. Mecanismul pentru somn este cu somiera, triplu extensibil cu saltea din dunaprena de 6 cm.






              Modelul este dotat cu doua saltele de inalta calitate, puse peste rama de pat cu lamele. Saltelele se ridica cu ajutorul unor pistoane, permitandu-va sa folositi spatiul de sub ele ca lada. Husele, la ambele saltele, precum si la perne, se pot da jos pentru spalare.





               Acestea au fost cele 3 modele pe care am dorit sa vi le prezint astazi, sper ca v-ati convins de calitatea, eleganta si stilul pe care ni-l ofera acestea. Si sa nu uitam ca doar daca alegem produse de calitate ne vom bucura de un somn odihnitor si relaxant in casa noastra.



Sper ca v-am trezit interesul legat de cei de la Domafon, insa pana data viitoare va trimit multe imbratisari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii